vineri, 1 mai 2009

Speranţă peste primăvară

Un gând e viaţa şi un sens au toate,
Şi chiar trecutul are rostul lui,
Iar primăvara face tot ce poate
Să redeschidă calea soarelui.

Întotdeauna caut calea dreaptă
Să nu mă-ntorc, să nu mă-mpleticesc,
Nu pot să fiu doar cel care aşteaptă
Şi asta e, şi ştiu ce îmi doresc...

Arzânde, într-o clipă infinită,
Pe cerul nopţii stelele-s de jar,
Adună-mi tu privirea mea strivită
Şi ai să vezi că toamnele dispar.

La ceas de noapte către cer privesc
Statornicind puteri fără hotare,
Mi-e dor mereu de lacrima de soare,
O lacrimă cu suflet îngeresc.

Simţind acut că nu mai pot dormi
Când toţi îmi spun că tu îmi eşti balsam,
Îmi caut loc în cer spre a muri
Dacă mi-e dat doar astfel să te am.

Al nopţii pas ne dă mereu târcoale
Şi ne aşază viaţa în destin,
Iar muntele ce-n vale se prăvale
Ne va vorbi de anii care vin!

Te-aştept să vii pe aripă de gând,
Un vis să-mi fii, mereu să îmi rămâi,
Eu ard mereu, sunt patimă arzând
Când îmi eşti gândul zilei cel dintâi.

Şi caut iar a nopţii întâmplare
Când zorii zilei iar se împreună,
Tu eşti mereu o lacrimă de soare,
Eu nu-s decât o lacrimă de lună.

Te-aştept în gând şi te aştept real,
Să fii din nou mai mult decât ai fost,
Te simt a-mi fi destin şi ideal,
Şi înţeles al vieţi-mi spre un rost.

Încă o zi se scurge înspre noapte,
Aştept mereu să treacă încă-o zi,
Mi-e dor de-a te găsi ascunsă-n şoapte,
Mi-e iarăşi dor de ochii-ţi a privi!

Iar dacă lupta-mi este pe sfârşit,
Eu am să fiu cu tine-n orice zi,
Şi vom da sens iubirii-n infinit,
Şi împreună tot noi doi vom fi!

Mi-e iarăşi dor de cerul înstelat,
Mi-e dor de clipe răvăşind lumina,
Şi parcă e mereu adevărat
Că amândoi ne regăsim odihna.

Te-aş căuta, în margine de lume,
Te-aş căuta oriunde ai pleca,
Aş da acum şi drumului un nume
Să te găsesc, să fii numai a mea...

Aşa te văd mereu tot mai frumoasă
Şi plină de speranţă şi de vis,
Şi orice ar mai fi nu îmi mai pasă,
Viaţa mea e doar un compromis.

Apusul e un fel de amintire
Şi răsărit spre noaptea ce va fi,
Doar steaua luminării din privire
Se zbate între nori şi zori de zi.

Niciun comentariu: