marți, 8 decembrie 2009

Călătorind spre tine

Vin dinspre aproape,
vin dinspre departe,
Poate-s lângă tine,
poate-s nicăieri,
Ştiu că-mi eşti sortită
chiar şi după moarte,
Mi te-ai dat odată,
nu te las să pieri.

Lacrimă de soare,
eşti cea mai frumoasă,
Te cuprind în braţe
să te trec prin foc,
Peste nici o lună
îmi vei fi mireasă,
Avem drumul nostru,
drum doar de noroc.

Mă păstrează-n tine,
hai mă nemureşte,
Să-mi rămâi de-a pururi,
să-ţi fiu gândul tău,
Drumul revenirii
nu se mai opreşte,
Vin să-mi fii alaturi,
uită ce-a fost rău.

Zarea purpurie
ne va fi cunună
Când uni-vom fapte
pentru-un ideal,
Nunta-i pregatită,
am plătit arvună,
Şi-un botez la iarnă.
Totul e real.

Munţi plini de zapadă
ne vor da bineţe,
Soarele de vară
ne va fi mereu,
Vom trăi-n lumină,
Pân’ la bătrâneţe,
Mi te-a dat destinul
dat de Dumnezeu.

Niciun comentariu: