duminică, 28 iulie 2019

Misiune de soldat

Sunt un soldat cu misiune grea,
Am de ajuns mereu altundeva,
Fără să știu concret ce va urma.

Unii îmi spun că sunt un biet soldat,
De-a timpului armată mult uitat,
Și n-am curaj să spun că-s revoltat.

Cu masca-n brațe vă mai dau un semn,
Jurându-vă, așa cum știu, solemn,
Că nu-mi cedez dorința de-a fi demn.

Știu bine rolul meu pe-acest pământ,
Așa cum știu că adevăru-i sfânt
Chiar dacă-ajunge piatră de mormânt.

Sunt soldat mereu în așteptare,
Pregătit mereu de alt război,
Evidența semnelor primare,
Trecător spre vremuri, aspre, noi.

N-am să mă dau nicicând, nicum, bătut,
Nici dacă, prin absurdul absolut,
Am să vă par un mare involut.

Și-am să fiu chemărilor prezent,
Ba chiar voi fi de-a dreptul insistent,
Când totul e și clar și elocvent.

Într-un firesc, covârșitor divin,
Vorbesc mai mult și dorm tot mai puțin,
Atent mereu la zvonuri ce revin.

Din vorbe ce se spun ori nu se spun,
Esențele ideilor le-adun
Ca luptei să-i dau sensul oportun.

Sunt soldat mereu în misiune,
N-am nici un motiv să mă ascund,
Unică și simplă versiune,
Al celui ce sunt, chiar mă confund.

Niciun comentariu: